CAREERS
Human Resources in Electra
The success of an organization and its degree of competitivity begin with the idea that PEOPLE are the most valuable asset of the organization. In specialized literature, human resources represent the strategic resources of an organization. Considering that we perform our activity on the competitive electronic market in Romania and abroad, a very specialized field of activity, we share this view, as we are constantly searching for professionals.
For our company, human resources represent an exceptional human potential, which needs to be understood, motivated and involved as much as possible in the process of achieving the objectives of the organization. Therefore, the essence of the human resources development strategy within ELECTRA is represented by the increase of the living standards, career advancement, continuous learning and training.
AVAILABLE POSTS
Inginer Electronist (ELECTRA)
Echipa noastră de Cercetare Dezvoltare se mărește, prin urmare suntem în căutare de persoane inovatoare și cu adevărat pasionate de domeniul electronicii, care să ocupe rolul de Inginer Electronist!
Dacă ți-am stârnit interesul și crezi că te-ai descurca de minune la noi în echipă, trimite-ne CV-ul tău pe adresa resurse.umane@electra.ro! Abia așteptăm să te cunoaștem și să investim împreună în viitorul tău!
Ești persoana pe care o căutăm dacă:
- ai studii superioare tehnice (electronică, electrotehnică) finalizate
- cunoști procesul de realizare a cablajelor electronice ORCAD, până la nivelul fișierelor GERBER
- ai capacitate de analiză și abilități bune de comunicare/relaționare
- ești o persoană perseverentă, calmă și organizată.
ELECTRA este o companie inovatoare, care oferă un mediu de lucru dinamic, foarte creativ, cu multe provocări interesante, dar și cu numeroase oportunități de dezvoltare profesională pentru angajații săi. Vei avea ocazia să participi și să contribui activ la proiecte europene inedite, în cadrul cărora se proiectează și se dezvoltă dispozitive complexe din sfera de access control, home-automation și smart home.
În cadrul echipei de Cercetare-Dezvoltare te vei ocupa de:
- Conceperea și proiectarea schemelor electronice
- Proiectarea circuitelor imprimate pentru modulele electronice, fișiere Gerber
- Corectarea schemelor electronice și a circuitelor imprimate (reproiectare)
- Interpretarea rezultatelor testelor și cercetarea modului de îmbunătățire a funcționalității modelelor experimentale și prototipurilor
- Conceperea organigramei de funcționare hard și firmware pentru modulele electronice
- Eficientizarea funcțiilor firmware cu resursele (microcontroller-ului) Hard
Noi îți oferim:
- Un pachet salarial atractiv, de nivel european – proiecte finanțate din fonduri europene;
- Un loc de muncă stabil, în care vei dobândi multe cunoștințe noi;
- Training-uri și oportunități de dezvoltare profesională;
- Un mediu de lucru modern și spațios, într-o clădire nouă, construită după cele mai înalte standarde;
- Asigurare medicală privată;
- Tichete de masă;
- Prime și alte beneficii;
- Asigurarea transportului până/de la firmă sau decontarea transportului în acord cu politica firmei.
Magazioner / Gestionar - in domeniul electronic
Suntem în cautarea unei persoane organizate și atenta la detalii, care sa completeze echipa noastra responsabila cu activitati specifice magaziei, în locația companiei EMS-Electra, parte a Grupului de firme Electra, din Parcul Industrial Miroslava.Ești persoana pe care o căutam dacă:
- Ai studii medii;
- Ai experiență de minim 1 an pe o poziție similară;
- Deții cunoștințe foarte bune și experiența în operare MS Office;
- Ai bune abilități de lucru cu cifre și documente;
- Ești o persoană organizată, riguroasă și foarte atentă la detalii;
- Comunici eficient cu oamenii din jur și ai o atitudine pozitivă.
Ne-ar ajuta sa ai:
- Studii tehnice și cunostințe de electronică;
- Experiență similară în domeniul electric/electronic;
- Experiență de lucru in Winmentor.
Nu ai experienta necesara postului? Vino cu motivatia, de restul ne ocupam noi!
Descrierea jobului
• Primirea materialelor și inspectia la receptie;
• Pregatirea materialelor pentru comenzile din producție;
• Operarea documentelor în programul de gestiune;
• Realizarea inventarelor.
Beneficiile oferite de noi includ:
• Un loc de munca stabil, dinamic în care vei dobândi multe cunoștințe noi;
• Tichete de masa (aprox 630 lei/ lună, 30 lei pentru fiecare zi lucrată);
• Transport sigurat, in acord cu politica firmei;
• Asigurare medicală privată;
• Prime și alte beneficii cf CCM;
• Instruire profesionala;
Responsabil Tehnic Aprovizionare (EMS-Electra)
Ne dorim o persoană tehnică care să îmbine abilitățile de organizare și capacitatea de analiză, cu ușurința în comunicare și atitudinea pozitivă pentru a contribui la aprovizionarea, în cele mai bune condiții și termene, de materii prime și materiale în domeniul electronic, dar și pentru a asigura suport în activități comerciale.
Persoana care ni se va alătura va completa echipa departamentului comercial, responsabilă de procesul de aprovizionare și vânzare, ceea ce îi va oferi oportunități de învățare și creștere pe oricare dintre acestea.
Poti fi persoana potrivită dacă:
• Esti absolvent(ă) de studii tehnice (de preferință electronică, electrotehnică);
• Deții o experiență de minim 1 an în activități de aprovizionare, comerciale și/sau tehnice;
• Cunoști programul Excel la nivel mediu și ai abilități numerice;
• Ai experiența lucrului cu un program de gestiune/contabilitate sau ERP
• Ai cunoștințe medii de limba engleză;
• Comunici, relaționezi și negociezi cu ușurință;
• Esti o persoană bine organizată şi ordonată;
• Ai atenție la detalii și esti orientat(ă) către soluții;
• Detii permis de conducere-cat. B (și ai experiență de condus).
Descrierea jobului
• Realizarea activității de aprovizionare astfel încât să asiguri necesarul de materii prime și materiale pentru proiectele ce îți sunt alocate;
• Realizarea comenzilor în concordanță cu necesarul primit pentru aprovizionare și stocurile existente (urmărirea stocurilor);
• Urmărirea comenzilor, realizarea recepției pentru comenzile date; urmărirea și documentarea întârzierilor în livrări, neconcordanţelor cantitative, calitative și de preț sesizate la inspecția și recepția mărfii în magazie;
• Gestionarea cererilor de ofertă pentru produsele noi, obținerea de prețuri pentru listele de materiale corespunzătoare acestora;
• Realizarea unor activități aferente procesului de vânzare (pregătirea livrărilor, legatura cu furnizorii de servicii logistice, intocmirea unor documente de livrare si transport, etc).
Beneficiile oferite de noi includ:
• Un loc de muncă stabil in care vei dobândi multe cunoștințe noi;
• Tichete de masă;
• Asigurare medicala;
• Instruire profesională;
• Decontare/asigurare transport, în funcție de opțiunea ta.